Matbloggtoppen

Tuesday, October 16, 2012

Prosjekt matbudsjett

Okay, har bestemt meg for å følge med på hvor mye penger jeg faktisk bruker på mat i en måned. Så skal jeg prøve å se hvor jeg kan spare og innskrenke det. Var superflink en periode og handlet inn uke for uke, men en hektisk jobb og skolehverdag har gjort det litt vrient i det siste. Håper på å komme under ca. 4000 i mnd på mat, som egentlig ikke burde vært så vanskelig, men så er jeg veldig glad i å kjøpe litt spennende ting jeg egentlig ikke trenger da :P Så skal prøve å komme back on track. Kommer til å legge ut litt oppskrifter etterhvert som jeg lager litt mer mat fra grunnen av.

Har tenkt meg innom den nye mathallen i Oslo, mulig jeg legger ut litt bilder og dokumenterer turen. Gleder meg veldig til det, håper at det kan være en åpenbaring. Før når jeg bodde på grønnland (Oslo) hadde jeg tilgang til masse spenstige butikker og slakter merker at jeg savner det. Også lyst til å dra og kikke litt i Drammen har hørt at det har kommet masse spennende asiatiske butikker der. Hvis noen har tips til ålreite butikker med bra utvalg så del de gjerne :))

No comments:

Post a Comment